Beoordeeld met een 8.7 - 3375 klantenreviews

Ruilen en retourneren

14 dagen omruilgarantie

We hopen dat u de juiste keuze heeft kunnen maken, en tevreden bent met het aangeschafte product. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u gebruik maken van de 14 dagen omruilgarantie. Als uw bestelling om welke reden dan ook niet bevalt, dan kunt u uw bestelling retourneren, mits u dit binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling aan ons meldt.

U mag het product proberen om te kunnen beoordelen of deze u bevalt. Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke fabrieksverpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk). Indien het product beschadigd of niet compleet wordt geretourneerd, kan het zijn dat wij hier kosten voor in rekening brengen. In dat geval zal in overleg met de klant worden bepaald of het product voor een gedeeltelijke restitutie in aanmerking komt.

Hoe kunt u een product retourneren

Meld binnen 14 dagen na de dag van ontvangst van uw bestelling via email of telefoon aan ons dat uw product geretourneerd moet worden. Wij informeren u dan hoe het pakket teruggezonden kan worden, en welke informatie we nodig hebben bij de zending. Als het product door ons is ontvangen, ruilen we het om voor het gewenste artikel, of storten we uw aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat u het product retour hebt gestuurd, terug op dezelfde manier waarmee u betaald heeft.

Stappenplan

  1. Neem contact op met onze klantenservice.
  2. U ontvangt via mail of telefoon de gegevens die u nodig heeft om de zending naar ons te retourneren.
  3. U stuurt het pakket op naar ons adres.
  4. Na ontvangst van de zending sturen wij u een ontvangstbevestiging toe via e-mail.
  5. Wij behandelen de zending en betalen het aankoopbedrag terug of sturen desgewenst een vervangend artikel toe.

Uitzonderingen

Er zijn een aantal producten die wij om hygiënische reden moeten uitsluiten van deze omruilgarantie. Zo kunnen wij in-ear headsets, sportarmbanden en hartslagmeters niet terugnemen als de verzegeling is verbroken. Verbruiksartikelen als screenprotectors of reinigingsmiddelen komen alleen voor volledige restitutie van het aankoopbedrag in aanmerking, indien deze in ongeopende verpakking retour komen. Daarnaast zijn maatwerk producten zoals bedrukte hoesjes volledig uitgesloten van retour.

Ook voor juist uitgevoerde diensten van postbodes anders dan onze PostNL Standaard verzendoptie kunnen we je geen geld teruggeven. Hieronder vallen PostNL PakjeGemak en een upgrade naar een pakketzending met track en trace.

Het retouradres

U kunt het volgende adres gebruiken om producten te retourneren:

RR Commerce - DierenwinkelPlus.nl
Afdeling Retouren
Pieter Goedkoopweg 22
2031EL Haarlem
Nederland

Kosten van retournering

De kosten van het terugsturen van het product naar ons wordt niet door ons vergoed. Voor een retourzending in een envelop betaalt u het standaard postzegel tarief van PostNL. Indien het pakket per We vragen u dus om deze kosten zelf te dragen. Wij brengen geen aparte handlingkosten in rekening voor het verwerken van uw retourzending.

Herroepingsformulier

We verzoeken u bovenstaande stappen te volgen, maar het is ook mogelijk het product op eigen gelegenheid retour te sturen. Hiervoor kunt u het modelformulier voor herroeping gebruiken welke u hier (zie de laatste pagina) kunt downloaden.